Archivace dokumentů

Zbavte se starostí s ochranou dokumentů a ušetřete místo

Uložení dokumentů v našich prostorách vám pomůže efektivně spravovat kancelářské prostory, splnit veškeré legislativní požadavky na archivaci a zajistit bezpečné uchování důležitých záznamů. Pokud řešíte likvidaci firmy, naše služby garantují bezproblémové dodržení archivačních předpisů. Vaše dokumenty uchováváme v klimatizovaných prostorách s moderními pojízdnými regály, a to minimálně po dobu stanovenou zákonem. Nabízíme rovněž individuální možnost uložení dokumentů uspořádaných na europaletách, a to při zachování všech požadavků na jejich správné uložení a archivaci.

Certifikáty a kvalita našich služeb

Jsme držitelem certifikátu ISO 9001:2015 pro poskytování spisové a skartační služby (Certifikát č. 24430). Naše procesy odpovídají nejvyšším standardům kvality a bezpečnosti.

Nevíte, jak dlouho musíte archivovat jednotlivé dokumenty?

Ceník služeb

Co naše archivace dokumentů zahrnuje?

Bezzáplavové umístění: Archiv se nachází v bezpečné oblasti, která eliminuje riziko zaplavení.

Moderní zabezpečení: Profesionální ochrana objektu s napojením na pult centralizované ochrany (PCO) a nejmodernější protipožární systémy (PO).

Velká kapacita: K dispozici je 15 000 běžných metrů skladovacích prostor pro bezpečné uložení vašich dokumentů.

Individuální řešení: Možnost odděleného a na míru šitého uložení dokumentů dle vašich specifických potřeb.

Klimatizované prostory: Zajištění optimálních podmínek pro uchování dokumentů po celou dobu jejich archivace.

Legislativní jistota: Dodržování všech právních předpisů pro archivaci a skartaci dokumentů.

Služby na klíč

Naše služby na klíč vám umožní efektivní správu dokumentů a bezproblémové řešení jejich archivace. Nabízíme odborné poradenství, které vám pomůže orientovat se v požadavcích na archivaci a skartaci. Postaráme se o třídění a organizaci dokumentů, čímž vám ušetříme čas a zajistíme přehlednost. Díky našim zkušenostem zajistíme také dopravu a manipulaci s dokumenty přímo k nám.

Kontaktujte nás

Čísla, která mluví za nás

15 000 běžných metrů archivních regálů

Nabízíme dostatek prostoru pro bezpečné uložení vašich dokumentů v moderně vybavených a klimatizovaných prostorách.

24hodinová dostupnost dokumentů

Expresně vám doručíme požadované dokumenty během 2 až 24 hodin podle vašich potřeb, ať už fyzicky nebo elektronicky.

100% legislativní shoda

Naše procesy splňují veškeré právní požadavky na archivaci a skartaci dokumentů, což dokládá certifikát ISO 9001:2015.

Tato webová stránka používá cookies

Můžete buď všechny povolit níže tlačítkem „Souhlasím se všemi“, odmítnout nebo nastavit podrobně "Detailní nastavení". Výběr můžete také později změnit. Více informací o cookies Zásadách ochrany osobních údajů.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik.
Využití osobních dat Touto volbou nastavíte souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.